No Logo Opera(cija)

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
NAZIV IZVORNIKA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
'Suvremena barokna opera' o pitanjima globalizacije.
autorski tim funkcija
Fabian Lettowautor
Naomi Kleinautor predloška
Dragan Đokićoblikovatelj videa
Ana Fucijašasistent kostimografije
Mirjam Schmuckautor
Sanja Tropp Frühwaldautor
Zdravka Ivandija Kiriginkostimograf
Zdravka Ivandija Kiriginscenograf
Damir Šimunovićskladatelj

Čim se 1999. pojavila, knjiga Naomi Klein No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies postala je međunarodni bestseller i jedna od najutjecajnijih knjiga antiglobalističkog pokreta. Petnaest godina kasnije upravo ta je knjiga poslužila kao jedna od inspiracija za opernu predstavu, dok su drugu autori Sanja Tropp Frühwald (VRUM) te Mirjam Schmuck i Fabian Lettow (kainkollektiv) pronašli u hrvatskoj stvarnosti.

Naime, kako stoji u službenoj najavi:

"U jednoj od najrazvijenijih regija Hrvatske, na rubnom dijelu baroknog Varaždina, stoje pogoni nekadašnjeg industrijskog giganta Varteksa. I dok preostale zaposlenice pokušavaju dostići zadanu normu kako bi zaradile plaću koja tek da premašuje minimalnu, produkti njihova rada prodaju se pod imenom jakih modnih brandova, gdje cijena jednog artikla premašuje cijenu njihova cjelomjesečna rada. S druge strane, konkurenti „Varteksima“ Jugoistočne Europe su sweatshopovi na Dalekom Istoku čiji proizvodi preplavljuju tržišta kroz globalne modne lance i brandove koji su zaštitni simboli mladih, urbanih i modernih."

Predstavu realizira šaroliki ansambl sačinjen od hrvatskih i njemačkih umjetnika, suvremenih plesača, glumca, opernih pjevača  te gudačkog kvarteta, a koji će pokušat će na sceni (re)konstruirati „suvremenu baroknu operu“. 

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE