Čim se 1999. pojavila, knjiga Naomi Klein No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies postala je međunarodni bestseller i jedna od najutjecajnijih knjiga antiglobalističkog pokreta. Petnaest godina kasnije upravo ta je knjiga poslužila kao jedna od inspiracija za opernu predstavu, dok su drugu autori Sanja Tropp Frühwald (VRUM) te Mirjam Schmuck i Fabian Lettow (kainkollektiv) pronašli u hrvatskoj stvarnosti.
Naime, kako stoji u službenoj najavi:
"U jednoj od najrazvijenijih regija Hrvatske, na rubnom dijelu baroknog Varaždina, stoje pogoni nekadašnjeg industrijskog giganta Varteksa. I dok preostale zaposlenice pokušavaju dostići zadanu normu kako bi zaradile plaću koja tek da premašuje minimalnu, produkti njihova rada prodaju se pod imenom jakih modnih brandova, gdje cijena jednog artikla premašuje cijenu njihova cjelomjesečna rada. S druge strane, konkurenti „Varteksima“ Jugoistočne Europe su sweatshopovi na Dalekom Istoku čiji proizvodi preplavljuju tržišta kroz globalne modne lance i brandove koji su zaštitni simboli mladih, urbanih i modernih."
Predstavu realizira šaroliki ansambl sačinjen od hrvatskih i njemačkih umjetnika, suvremenih plesača, glumca, opernih pjevača te gudačkog kvarteta, a koji će pokušat će na sceni (re)konstruirati „suvremenu baroknu operu“.