Miloš Sofrenović diplomirao je na londonskom Laban Centru in London.Dodatno se usavršavao na stipendijama organizacija kao što su: DanceWeb program (Austria), Dance Omi Residency program (SAD), DanzInc Residency Program (Singapur). Plesao je za Odyssey Dance Theatre (Singapur), Tanz Theatre Wien (Austrija), Coartris (Njemačka), Pina Bausch Tanztheater Wuppertal (Njemačka) i Netherlands Dance Theatre II, ali i koreografirao za Johna Gallianoa i Dior. Njegove koreografije izvođene su u londonskom Cochrane Theatreu, u Bonnie Bird Theatre, na Solistice Festivalu i Edinburgh Fringe Festivalu.
Povezivanje književnosti i pokreta, njegova je trajna umjetnička opsesija, pa smo tako na 27. Tjednu suvremenog plesa već imali prilike vidjeti njegov Solo za tri vizije - Petera Handkea, Samuela Becketta & Virginie Woolf
U M. Sofrenović se bavi dijalogom s Marcelom Proustom, o čemu sam kaže:
Da li je moguće vratiti se svijetu izvedenih fizičkih pokreta radi dostizanja proustovskog stanja bezvremenosti?, možemo li pretpostaviti da pokret jedino postoji kao sjećanje?, može li pokret biti ponovo doživljen i proživljen kako bismo ga tim putem učinili vječnim?, možemo li putem pokreta osobnim iskustvom postići metafizičku razinu postojanja?, može li konceptualizacija fizičkih pokreta učiniti misao fizičkom realnošću, a fizički pokret misaonom?, samo su neka od pitanja na koja ovo djelo nastoji odgovoriti.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=d_7a1Yeeof8]