Riječki TRAFIK po mnogočemu je jedinstvena grupacija autora i performera, na hrvatskoj nezavisnoj kazališnoj sceni. Rad su započeli 1998. predstavom na specifičnoj lokaciji – Hodač, kojom su uspostavljene tematske odrednice i izričaj unutar kojih se Trafik (Tranzicijsko-Fikcijsko Kazalište) dalje razvija, uvijek vezane za pitanja identiteta pojedinca izgubljenoga na margini vremena i prostora.
U predstavama koje slijede – Europa pleše, Beaufortova ljestvica, Kino predstava, Pozdrav s Jadrana, Gramatika, Utjelovljenje, Destinacija Trafik: Divljači Diva – Trafik nastavlja pomicati granice na razmeđi kazališta, pokreta, fizičkog teatra i multimedije ne odustajući od svoje specifične poetike.
Isto je i s njihovom najnovijom predstavom Armada, koju najavljuju ovako:
Ova predstava već stoljećima gubi bitku s kazalištem.
Pa umjesto da po pročeljima ovog grada uklesuje Armadom protiv fašizma, ona nastavlja izlučivati sve svoje psovke, to-to-torpeda i šaržere prema nama s naredbom: Kremirati sve! Sve predstave, sve glumce i glumice, sve filmske poljupce, sve metke i mikrofone.
Između koncerta i dokupredstave, kao kakva duhovita studija o gubljenju i ponovnom pronalaženju kazališne sreće i zajedništva, ona odbija misliti svoje tijelo zamjenjujući ga tuđim, podjednako dirljivim, mističnim i jebozovnim kao što je Miikeovo porađanje odraslog čovjeka. I ako još nekome na ovom svijetu nije jasno zašto opstrukcija misli kazalište dok se likovi presvlače u vaše omiljene glumce – reći će vam da je nastala prije nego što ste mogli shvatiti što ona jest. Zato ne preostaje vam drugo do staviti masku na vlastito lice i postati čovjekom s tisuću…, bezglavo uzvikujući: Živjela!
Na kraju, računica je samo vaša – s flotom ili bez nje – ona hrabro nastavlja biti jedina predstava koja može biti ja.