Predstava nastavlja istraživačku igru započetu u prošlogodišnjoj produkciji Zbilja je proba u kojoj fluidnu figuru kazališnog klauna puštamo da kroči tvrdoukoričenim izdanjima kanonske literature. Tako dovedeni u suodnos i klaun i klasik prepoznaju ono što ih veže: besmrtnost kao modus postojanja (poznato je- ni klauna ni klasika nikad ne zahvaća konačnost smrti), ali i isti predmet interesa- ono suštinski ljudsko. Dekonstrukcija klasičnih tekstova - od Shakespearea do Šenoe - ovdje je primarno ludističkog nadahnuća, klaun se s tekstom igra, kao s kockama, koje rastavlja i ponovno sastavlja, kao što to čini dijete, nevino i bez druge primisli osim užitka u igri.
Zaboravi na Dulcineu žanrovski ostaje neopredijeljena- izabire u isto vrijeme biti fizički teatar, mjuzikl, govorno kazalište, klaunski cabaret…
Režiju i koncept potpisuje Lee Delong, američko-francuska glumica, redateljica i profesorica klaunerije koja je sa svojim dosadašnjim predstavama (Mistero Buffo, Slavuj, Dvije i pol sestre, Crna Petra) već poznata i priznata na našoj kazališnoj sceni.