Auto skreće s ceste u ponor gdje ponire u čudnovatu, suludu izvanvremensku dimenziju. Postupno, topografiju prostora razotkriva mjesto u kojem se stapaju zbilja i snovi.
Crpeći inspiraciju iz svijeta engleskog pisca J.G. Ballarda (autora knjiga Crash i Concrete Island) te iz vlastitog iskustva saobraćajne nesreće, Flesh istražuje specifičan trenutak koji slijed poslije šoka, kratki trenutak u kojem vrijeme kao da stane i kao da se širi. Trenutak kada se misli izdvoje od tijela, i postajemo svjedoci panoramske vizije surealne scene. Ostatci automobila preuzimaju formu letećih objekata, vijadukti postaju divovski Golemi, automobilski motori lebde nad morem leda. I povrh svega toga plutaju prividi i senzacije, dočaravajući gledatelju ono isto iskustvo koje unesrećeni vozač proživljava svjestan prelaska u nepoznatu dimenziju i kreće na halucinatorno putovanje.
Na razmeđu elektronske opere i audiovizualnog iskustva, FLESH je i mjuzikl i vizualno djelo, ali je po strukturi i izvedbi svakako i predstava utemeljena u pokretu i plesu na vrlo jedinstven način, to je i pokretna slika čije se značenje razotkriva u iskustvu i kroz emocije koje potiče.