Naslovnica > PREDSTAVE > Razlikovanja

Razlikovanja

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Plesni esej o hrpama, poslagivanju i pozicioniranju na scenu u izvedbi četiri plesačice i koreografiji Irme Omerzo.

Irma Omerzo jedna je od nacjenjenijih domaćih koreografkinja srednje generacije, premda se relativno rijetko predstavlja novim kreacijama.

Plesno obrazovanje stječe u Francuskoj 1989-1991. na Centre Nationale de Danse Contemporaine – Angers. U Francuskoj je radila s Andy Degroatom (dugogodišnjim koreografom Bob Wilsona), u kompaniji DCA koreografa i redatelja Philippe Decouflea radila je deset godina kao plesač i asistent koreografa, te plesala u projektima koreografa i redatelja Francois Verreta u Francuskoj. 2008-2012 educira se za diplomiranog instruktora Feldenkrais metode u pri Accord Mobile kod Myriam Pfeffer u Parizu.

U Hrvatskoj 2001. osniva umjetničku organizaciju MARMOT . Autorica je cjelovečernjih plesnih predstava Mi-Nous, "Meni ti to nije baš...", Euro vizija, Kratki porgram br.1, Foto-plession, Treći kratki program- Trisolistice, Vizita, Ništa, Tehnika, Meteo, te nekoliko plesnih filmova. Potpisuje i kraće plesne instalacije za nekazališne prostore, sociološka istraživanja vezana uz ples, programe plesnih filmova, diskusije vezane uz suvremeni ples, te suradnje s likovnim i kazališnim umjetnicima.U zemlji i inozemstvu povremeno radi kao plesni pedagog te instruktor Feldenkrais metode.

O svojoj novoj predstavi kaže:

Ljepota plesa je u tome što uobičajene obrasce kretanja ljudskoga tijela pretvara u apstrakciju, što jednostavnost i limitiranost pretvara u bogatstvo mogućnosti, što nudi različite interpretacije značenja, što na podsvjesnoj razini organski komunicira s gledateljem, što proizvodi stanja u koja je moguće uroniti, što stvara fokus, posvećenost, svjesnost i odmak, što omogućuje prepoznatljivost i anonimnost, što nas drži na distanci kako bismo bolje otvorili svoja osjetila“.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter