Search
Close this search box.

Razlikovanja

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Plesni esej o hrpama, poslagivanju i pozicioniranju na scenu u izvedbi četiri plesačice i koreografiji Irme Omerzo.
autorski tim funkcija
Boris Greinerautor likovnog oblikovanja
Zdravka Ivandija Kiriginkostimograf
Irma Omerzoautor
Irma Omerzokoreograf
Nikša Mrkonjićoblikovatelj svjetla

Irma Omerzo jedna je od nacjenjenijih domaćih koreografkinja srednje generacije, premda se relativno rijetko predstavlja novim kreacijama.

Plesno obrazovanje stječe u Francuskoj 1989-1991. na Centre Nationale de Danse Contemporaine – Angers. U Francuskoj je radila s Andy Degroatom (dugogodišnjim koreografom Bob Wilsona), u kompaniji DCA koreografa i redatelja Philippe Decouflea radila je deset godina kao plesač i asistent koreografa, te plesala u projektima koreografa i redatelja Francois Verreta u Francuskoj. 2008-2012 educira se za diplomiranog instruktora Feldenkrais metode u pri Accord Mobile kod Myriam Pfeffer u Parizu.

U Hrvatskoj 2001. osniva umjetničku organizaciju MARMOT . Autorica je cjelovečernjih plesnih predstava Mi-Nous, "Meni ti to nije baš...", Euro vizija, Kratki porgram br.1, Foto-plession, Treći kratki program- Trisolistice, Vizita, Ništa, Tehnika, Meteo, te nekoliko plesnih filmova. Potpisuje i kraće plesne instalacije za nekazališne prostore, sociološka istraživanja vezana uz ples, programe plesnih filmova, diskusije vezane uz suvremeni ples, te suradnje s likovnim i kazališnim umjetnicima.U zemlji i inozemstvu povremeno radi kao plesni pedagog te instruktor Feldenkrais metode.

O svojoj novoj predstavi kaže:

Ljepota plesa je u tome što uobičajene obrasce kretanja ljudskoga tijela pretvara u apstrakciju, što jednostavnost i limitiranost pretvara u bogatstvo mogućnosti, što nudi različite interpretacije značenja, što na podsvjesnoj razini organski komunicira s gledateljem, što proizvodi stanja u koja je moguće uroniti, što stvara fokus, posvećenost, svjesnost i odmak, što omogućuje prepoznatljivost i anonimnost, što nas drži na distanci kako bismo bolje otvorili svoja osjetila“.

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE