Hrvatska koreografkinja Jasna Layes-Vinovrški u Zagrebu je živjela i radila do 1993., surađujući s LMO Dance Company i Montažstrojem, te Groupe Dunes u Marseilleu. Školovala se na Dance Theatre School u Zurichu i Folkwang Hochschule u Essenu. Potom se pridružila plesnom ansamblu Theatre Basel, pod umjetničkim vodstvom Joachima Schloemera.
Od 2001. surađuje sa Schloemerom na brojnim plesnim, opernim i kazališnim produkcijama. 2006 seli se u Pariz gdje surađuje s Carlotte Sagna i Odile Duboc. Nakon sudjelovanja u stipendističkom programu Dance Weba (Impulstanz festival u Beču), upoznaje umjetnike poput Roberta Steina, Xaviera le Roya i Jonathana Burrowsa koji inspiriraju njezin daljnji koreografski rad i u čijim radionicama i seminarima, odnonda, redovito sudjeluje. Njezine koreografije prezentirane su na brojnim europskim plesnim festivalima (Tanztage Berlin, Holand dance festival, Rencontres chorégraphiques -Bagnole Pariz, Danza Valencia, Tanez Praha itd.)
U Zagrebu je proteklih godina gostovala višestruko nagrađivanim solom Which Club?, i to na 24. TSP, a na 26. izdanju istog festivala predstavila se dvostrukim projektom svoje trupe Public in Private, Under Construction, a koji se sastojao od izložbe i izvedbe uživo, i koji je sama autorica najavila ovako:
Naslov Under Construction (u izradi) upozorava na radni proces kojim se Public in Private bavi, kao važan pristup ovom projektu, a koji je u svojoj transparentnosti otvoren i publici. Izvedbeni prostor kao i sama predstava, podijeljni su na dva dijela. Rezultati radnog procesa i koreografskih proba biti će prezentirani u izložbenom prostoru, gdje publika već dan prije predstave može posjetiti izložbu-instalaciju. Slijedeći dio - izvedba uživo, održati će se na sceni ZKM-a, gdje će se plesać i koreografkinja susresti po prvi puta, te pred publikom otkriti vlastite procese stvaranja i učenja koreografije. Interpretacija i ono što čini razliku između pojedine izvedbe određene predstave- pitanja su koja se pri svakoj izvedbi ovog projekta iznova postavlja, jer svaku izvedbu pleše novi plesač/ica. Time je svaka predstava jedinstveno iskustvo za izvođače i za publiku. Da li prisutnost publike postaje važan nastavljajući faktor eksperimenta kojeg su Public in Private postavili?- odgovor je još uvijek Under Construction (u izradi).
U Zagrebu je tad u Under Construction kao gost plesao Pravdan Devlahović, a godinu dana kasnije u nastavku istog projekta kao gošća pojavit će se Nikolina Pristaš.
Umjesto izložbe, najnoviju zagrebačku izvedbu pratit će i razgovor nakon izvedbe, na koji su uz autore i publiku pozvani i svi dosadašnji gosti zagrebačkih izvedbi - Devlahović, Pristaš i Larisa Lipovac, a razgovor će u ZPC voditi teatrologinja - Nataša Govedić.