Snježana Premuš plesom se počela baviti u mariborskoj Plesnoj izbi. Diplomirala je na London Contemporary Dance School 1998., i potom susjelovala u brojnim istraživačkim i improvizacijskim projektima: On the Edge(Pariz) - Mark Tompkins, etc., Danceweb (Beč), Tanzfabrik (Berlin),Tuning scores (Ljubljana) s Lisom Nelson, Vinko Globokar (Atena), itd.
Od 1995. kao plesačica surađuje s Yelp Dance Co. (London/Atena), Elenenom Alonso (Berlin/Madrid) i slovenskim trupama: PTL, EN KNAP, Betontanz i s Matejom Bučar,. Surađivala je i na projektu Alamut SNG Ljubljana, a koji je nagrađen na Salzburg Festivalu 2005.
Od 2000. godine fokusirala se na istraživanje zvuka i tijela, u projektima poput Amplified body sa glazbenikom I. Schickom, te u seriji radova Stories of the Body.
Njezin 'Silent body', a kojim gostuje na 26. TSP, nastavlja istraživanje aktivnog odnosa zvuka i tijela, a kojim se autorica već bavila u Amplified body 1 (2001) i Amplified body 2 (2004). Oba su spomenuta projekta, kao i ovaj najnoviji, proširivala interakciju tijela i zvuka i na prostor vizualnog. Tijelo stoji u centru - u žarištu, te utječe na druge medije, koji zazvrat utječu na njega.
Kako kaže sama autorica:
Tišina zapravo ne postoji. Ovog se puta okrećemo realnosti ispod površine kože: ritmu, bilu mislima, ničemu... i to nam otvara seriju novih pitanja: slušanje - tišina, ispunjenost - praznina, izražajnost - zanijemjelost, vani - unutra, tišina kao stanje uma - tišina kao odbijanje govora, reagiranja, izražavanja... itd.
Ovakav je projekt teško ostvariti u svakodnevnom, urbanom okruženju. Osjećam ga kao vlastitu borbu protiv buke - informacija, očitog, nasilja, i sl. U 21. stoljeću zavladat će nestašica vode i tišine ...
Kad konačno uspijem pronaći stanje tišine, progovara tijelo... i tad ubijam očito, i više nema početka, ni kraja...