Tekst Troia’s Discount, talijanskih umjetnika Stefana Riccija i Giannija Fortea, revidira devetu knjigu Vergilijeve Eneide i propituje suvremenog antijunaka i njegovo osciliranje između pozicija potrošača, konformista i pobunjenika uzapadnom neoliberalnom konzumerizmu .
U klopku konzumerizma čudom su uhvaćeni delinkventi, ljubavnici Eurijal i Nis, potom žene Kreuza i Lavinija te transrodna Didona, povezani nemogućom ljubavlju prema istom čovjeku. Redom tragično stradavaju, a njihov otpor sustavu, koji su i sami svojim konformizmom izgradili, poništava se tezom da ‘volimo samo ono što ne možemo imati’.
Kako kaže službena njava:
"Prikazuje promašene, bankrotirane sudbine pune nerealnih očekivanja. Atmosfera je puna dvosmislenosti i simbola, od pop ikona do nepodnošljive komercijalizacije. U toj krletki propagandnih obmana lišenih čovječnosti Vergilijevi junaci lutaju potrošeni i rastrojeni kao ovisnici u potrazi za novim autentičnim stimulansom. "