Kad je davne 1955. Marilyn Monroe, umorna od uvijek istih uloga bespomoćnog seks simbola, odlučila otići iz Los Angeles u New York ne bi li 'našla sebe' nije, zasigurno, ni sanjala da će tamo pronaći prijateljicu kojoj će u potpunosti promijeniti život, a s njim i povijest suvremene glazbe.
Marilyn je, naime, vrijeme u Velikoj Jabuci, među inim provodila i opskurnim jazz barovima i tamo se zaljubila u talent Elle Fitzgerald. Na svoje iznenađenje otkrila je kako Elli, kao ni drugim pjevačicama i pjevačima njezine boje kože, u to doba nije bilo dozvoljeno nastupati u vodećim noćnim klubovima i kako je upravo to razlog što za nju još nikad prije nije čula. Marilyn je problem odlučila riješiti na vrlo osebujan način: nazvala je Charlija Morrisona, vlasnika svog omiljenog kluba u Los Angelesu, Mocambo, te zatražila da angažira Ellu. Zauzvrat mu je ponudila da prvih tjedan angažmana svake večeri sjedi za stolom u prvom redu i osigura klubu dotad neviđen publicitet. Rečeno - učinjeno. Nakon toga Ella Fitzgerald i sama je postala super zvijezda, a rasne zabrane, barem u noćnim klubovima, polako su postale - prošlost.
Na ovu istinitu priču, koju je i sama Ella Fitzgerald nebrojeno puta pričala biranim riječima, igrom je slučaju nekom dokumentarcu 2008. godine 'naletjela' američka dramatičarka Bonnie Greer, te prema njoj odlučila skrojiti glazbenu dramu s dvije slavne junakinje.
Isti tekst u 2014. stiže na repertoar zagrebačkog gradskog kazališta Komedija, premda mu ni traga ni glasa nema u najavi sezone, a dodatna je zanimljivost što će i pored 11 zaposlenih glumica u tom kazalištu, sve listom sjajnih pjevačica, jednu od dvije uloge u predstavi pjevati gošća, Zdenka Kovačiček.
Iz Komedije obećavaju u predstavi redati Elline hitove poput Lady Be Good ili Blue Moon, te čuvene Dijamante, no kako planiraju namaknuti sredstva za autorska prava istih - ne otkrivaju.