Login za korisnike

Rekvijem za organe – pokora

Kazalište Hotel Bulić po drugi put uranja u Artaudov ‘teatar okrutnosti’.

***

Kazalište Hotel Bulić nastavlja istraživanje ostavštine autora koncepta ‘kazališta okrutnosti’ Antonina Artauda, započeto predstavom Svršimo s Božjim sudom, a prema njegovu tekstu  Pour en finir avec le jugement de Dieu.

U Rekvijemu, Senka Bulić, Damir Martinović Mrle i Ivana Jozić na osnovu Artaudovih tekstova, uključujući i čuvenu poemu Kazalište okrutnosti, nastoje istražiti i pokazati pojam suvremene tragedije u kazalištu. Izvedbenu strategiju, pri tome, preuzimaju od samog Artauda i njegovih zvučnih i radiofonskih eksperimenata. Naime,  Damir Martinović Mrle je posebnim softverima i hardwerima projekta X-th Sense Marca Donnarumma došao do zvukova unutrašnjih organa samih izvođača koji su u predstavi ozvučeni posebnim mikrofonima i sami stvaraju zvuk.

Kako kažu sami autori:

Vodili smo se načelima Artaudovog ne predstavljivog čina. Nepredstavljivo u Artaudovoj ideji teatra pokazuje ono što gledatelji činom promatranja ne mogu vidjeti ali naslućuju s tisuću drugih čula.

autorski tim
Mirko Trkuljaoblikovatelj zvuka
Antoine Marie Joseph Artaudautor predloška
Ivana Jozićautor
Zlatko Wurzbergprevoditelj
Damir Martinović Mrleautor
Ivan Marušić – Klifstručni savjetnik
Nikša Mrkonjićoblikovatelj svjetla
Senka Bulićautor

izvođači
Damir Martinović Mrle
Ivana Jozić
Senka Bulić

Odgovori