Svoju najnoviju produkciju, umjetnička organizacija Kik Melone, riječima dramaturga Andreja Mirčeva, najavljuje ovako:
‘Sazdana od pauzi/poza koje na momente zaustavljaju koreografski i temporalni kontinuum, izvedba ‘Il bastone del diavolo’ u jednom svom sloju dramaturški i ritmički biva definirana uspostavljanjem niza tableaux-vivanta (živih slika), čija se funkcija zrcali u materijaliziranju tijela kao projekcione površine/ekrana različitih identifikacijskih i narativnih procedura: od svijeta proletera, androginog Ziggyja i ljubavnikovog diskursa do posrnulih brodogradilišta i post-kolonijalnih, rodnih varijacija subjektiviteta.
Realizirajući pozu u obliku ‘pregnantnog trenutka’, kojim se potencira čin transformacije tijela u sliku, Silvia i Mila eksplicitno tematiziraju i dinamiku konvergencije između likovnih i izvedbenih umjetnosti, dokazujući u kojoj je mjeri suvremenim koreografskim praksama imanentna intermedijalnost tj. dijalog s drugim umjetničkim disciplinama, diskursima i žanrovima…’