Rođen 30.08.1979. u Zagrebu, gdje je i odrastao, pohađao vrtić, osnovnu školu, i tako sve do drugog razreda srednje škole. 1995.g. odlazi sa majkom živjeti u Milano. U Milanu pohađa britansku školu (Sir James Henderson British School of Milan). 1996.g. vraća se natrag u Zagreb, gdje upisuje međunarodnu školu (popularno znanu kao «IB») u xv. Gimnaziji. U IB-u je maturirao 1998.g. i nakon neuspjelog lutanja na pravnom fakultetu, 2001.g. uspješno upisuje kazališnu režiju i radiofoniju na akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, na kojoj je trenutno apsolvent i pitanje je da li će ikad diplomirati.
Njegov život u mnogočemu je obilježen kazalištem. Još od najranije dobi pokazuje sklonosti ka glumi i režiji, tako da već u četvrtom razredu osnovne škole osniva svoju dramsku sekciju, piše, režira i izvodi drame u svojoj školi. Glumačka aktivnost se nastavlja i u višim razredima osnovne škole u dramskoj grupi, pa zatim u srednjoj školi u Zagrebu, u Milanu (u školi), pa potom i u IB-u. neko vrijeme pohađa i dramsko učilište ZKM-a, no po završetku srednje škole odlučuje osnovati vlastitu glumačku družinu. 1999.g. zajedno sa prijateljem dovršava komediju «Vi'š vraga - vodič kroz pakao», te osniva družinu «Neprofitabilni Amateri» s kojom nekoliko mjeseci potom, u njegovoj režiji uprizoruje taj komad u kazalištu «Stara Trešnja» (Društveni dom Trešnjevka). Naredne godine dovršavaju još jednu predstavu „Kiki ili posao u Hrvata“, nakon čega raspušta družinu zbog obaveza na Akademiji. U zadnjih nekoliko godina osim obaveznih ispitnih predstava na ADU, režirao je i glumio u nizu predstava, tv serija i filmova.
2006. u produkciji ADU, režira «Vrijeđanje publike» P. Handkea, koje se kasnije izvodi na K.R.A.D.U. festivalu u Zagrebu. Tom prilikom dobiva poziv izbornika francuskog festivala u Strasbourgu, tako da odlazi u Strasbourg, te u sklopu festivala «Premiéres» u Nacionalnom kazalištu «TNS», sa francuskim glumcima, režira francusku inačicu te predstave - «Outrage ou public». Predstava u Strasbourgu doživljava uspjeh i kod publike i kod kritike. Početkom 2007.g. premijerno izvodi predstavu Richarda Foremana «Sad kad je komunizam mrtav, moj život je prazan» u menzi SC-a u produkciji „Kulture promjene“, od kada datira njihova višegodišnja suradnja. U ljeto 2007. je pripremio i režirao sedmodnevni multimedijski performans sa istaknutim umjetnikom Tomom Gotovcem pod nazivom “Sumo Sumarum”, koji je uključivao i masovne medije poput novina, radija, interneta i televizije. Sam početak performansa se odvio tijekom izvedbe „Dunda Maroja“ u Zagrebačkom HNK (režija O.Prohić), gdje su glasnom prepirkom, a zatim i obračunom sa rukavicama prekinuli samu izvedbu, te potom bili izbačeni iz kazališta. Čitav događaj je zabilježen kamerom, a zatim je taj materijal prosljeđen medijima. Nakon toga je započela lažirana javna debata kroz medije i pripremljen je teren za završnu fazu projekta. Veliko finale se odvilo točno 7 dana nakon inicijalnog incidenta i to u obliku antologijske sumo borbe ispred zgrade Zagrebačkog HNK, uz maksimalno pridržavanje i poštivanje svih zakonitosti sumo ceremonijala. Tematiziran je sukob generacija, kao i potrebu za djelovanjem nasuprot samo teorijskog polemiziranja, te skrenuta pozornost na upitnu kvalitetu proizvodnje Nacionalnog kazališta. Krajem 2007. u teatru &TD. režira tekst Rone Žulj „Fikus je smokva“, koji postavljam sa petoro djece u dobi od 10 do 12 godina. Predstava nije dječja već se obraća odrasloj publici i snažno zadire u problematiku lažnog moraliteta i društvenih konvencija. Ciljano napada instituciju obitelji i konzumeristički pristup blagdanu poput Božića, koji bi trebao biti svetkovina upravo te ideje obitelji. 2008. u teatru &TD. postavlja adaptaciju Shakespeare-ovog Koriolana pod nazivom „Koriolan – stup društva“. Riječ je o multimedijskoj predstavi unutar koje su interpolirani ulomci iz Ibsenovih „Stupova društva“, te obrađeni filmski citati iz „Ramba“, „Pattona“, „Full metal jacketa“, „Wall street“ itd., koja se bavi problemom hrvatskih ratnih heroja, generala uključenih u ratne zločine kao i post ratne tržišne malverzacije, s kojima se društvo nije hvatalo u koštac. Predstava je također odabrana i igrala je na Eurokaz festivalu te godine.
Početkom 2009.g. zajedno sa svojom dramaturginjom Ronom Žulj piše satirički komad „Carstvo radosti“ i postavlja ga u teatru &TD. Ovaj projekt bavi se kritikom „Novog Carstva“ (Amerike), koristeći se sredstvima jake, gotovo apsurdne afirmacije tog poretka. Teme poput teorije o obnovljivim izvorima energije fosilnih goriva, GMO inžinjeringa, vezivanja cijene nafte uz tečaj američkog dolara, uspon „novog (crnog) lica“ u Carstvu, mađioničara koji će spasiti dan, su upakirane u vesele pjesmice i skečeve, i cijela predstava preuzima formu bezazlenih nedjeljnih dječjih emisija. Inspiracija je crpljena iz Hamasovih dječjih emisija koje služe za indoktrinaciju i propagandu kod mladih. Predstava definitivno nije bila namijenjena djeci, već je direktni izazov ili uvreda odrasloj publici. „Carstvo radosti“ je te iste godine uvršteno u program 2. „Gumbekovih dana“, gdje je osvojilo nagradu za najbolju predstavu.
Krajem 2009.g. imao je dvije premijere u teatru &TD. Prva je „Zadatak“ Heinera Müllera, koja je zamišljena kao kompleksna, multimedijska interaktivna izvedba, koja se bavi pitanjima propale revolucije te inertnosti masa. Finale svake izvedbe je bilo odvođenje dijela publike na lokacije u gradu Zagrebu, gdje su okupljeni čitali zakon o javnome okupljanju. Druga premijera su bile „Žrtve zemljopisa 2 – Povratak žrtve“ autorski projekt Rone Žulj i Mirana, koji se bavi problemima mikro politike i kulturne politike, privatnim mehanizmima činjenja i osvrtima na te mehanizme u umjetničkom djelovanju, pitanjima pripadnosti i potrebe da se iskorači, djeluje. Naglasak je stavljen i na bavljenje predrasudama i kompleksima, posebice onome koji možemo definirati kao „hrvatski kompleks kulture“. Nakon &TD-a, predstava je svoju premijeru imala i na „Spiel art festivalu“ u Münchenu, u sklopu „Connections“ programa. Od onda predstava je na turneji i gostovala je u Zürichu „Gessner alee“, u Düseldorfu „Forum freis theatar“ ,na „Marulovim danima“ u Splitu, u Tallinu „Kanuti Gildi Saal“, te u Zagrebu na „Gavellinim večerima“.
30.04.2011. izlazi sa novom predstavom "Lijepa Naša..." nastalom u suradnji sa Ronom Žulj, koja tematizira dvadeset godina hrvatske nezavisnosti,obrađene kroz prizmu popularne pjevačice na glazbenoj estradi.
http://www.youtube.com/watch?v=bs1zTRy0adM