Zagrebačko kazalište Komedija ustoličilo je neslavnu tradiciju da publici i financijerima najavi jedan, a onda tijekom sezone izvede posve drugi program. Izuzetak nije ni tekuća sezona 2011/2012. u kojoj su pretplatnicima obećali Opasne veze, Brezu, Dragecovu Tetu, Cabaret i Gužvu u krevetu, a izveli tek prva dva naslova, ostale zamjenjujući 'po slobodnom nahođenju'.
Kao da već i to nije dovoljno, svoju najnoviju premijeru lažno reklamiraju navodeći kako je "svojevremeno uvrštena i u Guinessovu knjigu rekorda kao predstava s najdužim neprekinutim igranjem na svijetu", iako 'i vrapci na grani znaju' da je to nemoguće jer rečenu titulu nosi Mišolovka Agathe Christie, premijerno izvedena 1952. godine, dakle punih 11 godine prije no što je predložak za 'Čisto ludilo' uopće - napisan.
Službene stranice vlasnika autorskih prava navode pak kako je riječ o predstavi koja je u Guinessovu knjigu rekorda upisana kao predstava koja najdulje igra u - SAD, iako i oko toga ima spora budući prava tu titulu polažu i produkcije The Drunkard i The Olio, u izvedbi Tulsa Spotlighters.
Naime, 1963. godine njemački je je pisac i psiholog Paul Pörtner napisao interaktivni komad Scherenschnitt oder Der Mörder sind Sie, a u kojem je ključnu ulogu imala - publika. Autor je istoj želio pokazati kako ljudi različito doživljavaju iste elemente stvarnosti, a u tu je svrhu na pozornicu izveo šest likova koji su - uz pomoć publike - istraživali umorstvo.
Premijerno je izveden iste godine na sceni kazališta Ulmer Theatre, a ubrzo i u na još 75 pozornica njmačkog govornog područja. Koncem 70-tih godina prošlog stoljeća, tekst je dospio u ruke dvoje bivših nastavnika i kazališnih amatera, Brucea Jordana i Marilyn Abrams, koji su ga odlučili postaviti na lokalnoj sceni u Lake Georgeu, što su 1978. godine i učinili.
Tijekom izvedbi, predstavu su mijenjali i sve više naglašavali njezin interaktivni format, da bi ponukani komercijalnim uspjehom, 1980. od Pörtnera otkupili sva autorska prava, preselili predstavu u Boston i započeli svjetsku franšizu, a koja podrazumjeva lokalizaciju teksta u svaku sredinu u kojoj igra, te niz mjesta u predstavi na kojima se improvizira temeljem lokalnih aktualnosti. Zbog svega naveddenog predstava se neprestano mijenja, a put do razriješenja nikad nije jednak.
Priča je pak slijedeća: U svom stanu iznad frizerskog salona za žene i muškarce zvanog Čisto ludilo, ubijena je proslavljena pijanistica Izabela. Policijski inspektor stoga mora ispitati sve koji su u trenutku umorstva bili u blizini, pa će publika tako upoznati živopisnog frizera i njegovu čudnovatu pomoćnicu, jednu damu 'iz visokog društva' i tajanstvenog 'trgovca antikvitetima'...
Ovu 'laku američku zabavu' za 'široke narodne mase' u zagrebačkoj Komediji režira - Nina Kleflin.