Prošli smo vam tjedan najavili osmu Kazališnu reviju Akademije dramske umjetnosti a sada vam donosimo nešto više o samom programu.
Očekuje vas deset predstava, od toga šest premijernih izvedbi i četiri glumačka ispita. Od popratnih programa tu su predavanje o dokumentarnom kazalištu, prezentacija Ogranka mladih HDDU, okrugli stol o prikazanim predstavama, izložba kazališnih plakata i kathakali čajanka.
Ulaz na sve predstave i popratne sadržaje je besplatan.
KAKO LJUBE BLUDNICE
Prema motivima iz romana Honoréa de Balzaca „Sjaj i bjeda kurtizana“
Režija i scenografija: Paolo Tišljarić
Dirigent: Filip Šljivac
Dramaturgija: Dina Vukelić
Kostimografija: Ana Trišler
Scenski pokret: Anja Đurinović
Oblikovanje svjetla: Marino Frankola
Produkcija: Ana Sikavica
Dizajn plakata: Marina Stančev
Hvala Lei Anastaziji Fleger, Marini Pejnović i Petri Jagušić
Izvode: Mateo Videk, Ana Marija Žužul, Domagoj Janković, Filip Vidović, Nikola Baće, Ana Vučak, Tihana Lazović, Mia Anočić Valentić, Dajana Čuljak, Martina Čvek, Karlo Mrkša, Adrian Pezdirc, Ivan Magud
Orkestar: Mislav Salopek, Lana Adamović, Luka Iverac, Matej Milošev, Tihomir Hojsak, Siniša Dorontić, Filip Šljivac
Predstava "Kako ljube bludnice?", nastala prema motivima iz romana "Sjaj i bijeda kurtizana" Honorea de Balzaca, vodi nas u parišku Operu s početka 19. stoljeća, koja je središnje mjesto okupljanja isprazne društvene elite zabavljene komentiranjem tuđih nesretnih sudbina. Skrivajući se u lažnom sjaju svojih privilegiranih položaja, cinični pripadnici visokoga društva zaokupljeni su slučajem neprihvatljive ljubavne veze između bivše kurtizane Estere i poželjnoga pripadnika elite, mladoga pjesnika i kicoša, Luciena de Rubemprea. Sebični interesi pojedinaca, zavist i društvena osuda prošlosti kurtizane postavljaju prepreke na putu ostvarenja fatalne ljubavi. "Bludnice" okupljaju na glavnome poprištu društvenih zbivanja poznate Balzacove predstavnike francuskog društva uz koje spoznajemo ispraznost lažnih vrijednosti njihova svijeta koje su i danas prisutne u nekom drugom obliku. Uz glazbene brojeve u izvedbi studenata Muzičke akademije oživljava se ugođaj pariške Opere i Balzacova vremena.
I ŽIVJELI SU SRETNO...?
Autor: Nina Horvat
Režija: Frana Marija Vranković
Igraju: Ivan Bošnjak, Ivan Magud, Adrian Pezdirc, Filip Vidović
Produkcija: Luka Jerković
Dizajn plakata: Iva Hrvatin i Marija Gašparović
'I živjeli su sretno...?' kroz jednosatno čavrljanje četiri princa bez bijelog konja koji žive u modernom svijetu dekonstruira bajku i sretne završetke. U vremenu u kojem se gotovo sve svodi na izgled i novac, Trnoružičin princ i dalje vjeruje u ljubav i misli da će nakon 'uzimam' sve biti savršeno. Za manje od 24 sata ženi se Trnoružicom, no ostali mu prinčevi pokušavaju objasniti da ništa nije onako kako se čini - nek' bježi dok još može jer nema pojma što ga čeka...
IGRA
Autor: Kristina Gavran
Režija: Marina Pejnović
Igraju: Dajana Čuljak, Irena Tereza Prpić, Filip Vidović, Matija Čigir
Kostimografija: Ana Trišler
Scenografija: Paolo Tišljarić
Produkcija: Mario Gigović
Oblikovanje svjetla: Vesna Kolarec, Marino Frankola
Dizajn plakata: Tomislav Šestak
......Neki... joga.... oni.... mi... istina.... ti.... ja..... nekoć....... Europa..................................................................................... danas..... manipulacija........ Berlin....... jučer.... davno.... potreba.... sutra....... negdje.... nigdje..... tamo............ princip.... ovdje.... bitno.... Pariz....... šute..... nebitno..... ucjena.... kad..... emocija....... ali... ili.... agresija.... ljubav..... sreća..... tuga.... unutarni..... nesreća... van.... Zagreb...................................................................... Split............. poljubac... sve.... ništa.... uvijek.... zašto............ Sofija.................................................... zagrljaj... priča........... tako.... onako...... vlak.. istina.... nešto... Ljubljana...... zašto... ide... dolazi... odlazi.... nijedošao... grad.... gledaju..... laž.... Barcelona...............igra
KAOS U KULISAMA
Autor: Michael Frayn
Mentor: Borna Baletić
Asistentica: Marija Škaričić
Igraju: Tihana Lazović, Tibor Knežević, Ivan Grčić, Lukrecija Tudor, Hrvojka Begović, Adrian Pezdirc, Ivan Ožegović, Jure Radnić (g.k.), Anja Matković (g.k.)
Asistentica režije: Lea Anastazija Fleger
Producenti: Tena Gojić i Mario Gigović
Oblikovanje svjetla: Luka Matić i Bojan Mrđenović
Dizajn plakata: Daria Martinović i Mada Turčinović
Hvala profesoru Tomislavu Rališu
Oduvijek ste se pitali što se događa iza kulisa kazališne predstave koju gledate? Kakvi su glumci dok su s druge strane pozornice? Jesu li njihovi odnosi onakvima kao što se čine? Što je ustvari redatelj htio reći? Kako ustvari izgleda predstava koju gledamo?
Odgovor na sva ova pitanja donosi glumačka klasa Borne Baletića i Marije Škaričić u urenebesnom komadu Kaos u kulisama, britanskog autora Michaela Frayna. Suvremen kazališni komad u kombinaciji s izvrsnom glumom studenata treće i četvrte godine studija glume na pozornicu Akademije unose još neviđenu kazališnu prirodnost, u kulise kaos, a u publiku - salve smijeha i oduševljenja.
INTERES PREMA SUROVOME ŽIVOTU NESTAO JE POPUT DIMA
Režija, scenografija i izbor glazbe: Paolo Tišljarić
Dramaturgija: Valentina Galijatović
Kostimi: Ana Trišler
Scenski pokret: Anja Đurinović
Oblikovanje svjetla: Vesna Kolarec
Produkcija: Ana Sikavica
Dizajn plakata: Vanessa Šerka
Igraju: Hrvojka Begović, Irena Tereza Prpić, Nikola Baće, Luka Bulović, Branka Matić
Hvala Lei Anastaziji Fleger, Marini Pejnović i Loreni Vlahovski
Ime i prezime: Daniil Harms
Uzrok smrti: glad
Uzrok uzroka smrti: antisovjetsko djelovanje
Mjesto i vrijeme smrti: zatvorska ćelija, Lenjingradu, 2.2.1942.
Prizori na koje je podijeljena predstava ocrtavaju različite dijelove osobnosti ovog ruskog avangardnog književnika. Svaki zasebno tek je jedan komadić koji dobiva svoju zaokruženost početkom posljednjeg prizor. Početkom kraja,vjerojatno bi i Harms rekao; on koji je na naizgled naivan i dječji način povezivao apsurd života i smrti u jednu neraskidivu-istovremeno mračnu i duhovitu- cjelinu.
Isprepliću se likovi iz njegovih priča s dnevničkim zapisima.
Sve postaje Harms: Harms kao lik/ovi, Harms kao pisac, Harms kao pobunjenik perom protiv staljinističkog režima.
ŠTO SE DOGODILO
Autor: Gertrude Stein
Režija: Dino Pešut
Dramaturgija: Ana Grlić
Prijevod: Ana Grlić
Asistent režije: Paolo Tišljarić
Igraju: Dinka Vuković, Slaven Španović, Marija A. Šegvić, Adrian Pezdirc, Hrvojka Begović, Sanja Drakulić, Ana Mihelić
Produkcija: Hana Hribar
Glazbenik: Vid Hribar
Dizajn projekcija: Judita Gamulin
Dizajn plakata: Karla Paliska
Unatoč tome što smo mladi, ružni i siromašni, nismo si propucali mozak.
Što se dogodilo?
I što se dogodilo pederima, kurvama, hipsterima i luzerima?
Kolaž slika s facebooka obično upućuje da smo se bolje zabavili nego što doista jesmo. Usprkos tome što nas sustav čini postotkom nezaposlenosti, ne pušimo kurac.
Random quote : Lacan Random quote: Derrida Random quote: Žižek
Anticipacije izgubljene mladosto za savršenim centralnim stolom.
Cepaj, samo cepaj!
MARUZZELLA
Mentor: Velibor Jelčić
Asistent: Marko Makovičić
Asistent (student kazališne režije): Paolo Tišljarić
Igraju: Romano Nikolić, Jure Radnić, Nika Burđelez, Anja Matković, Anja Đurinović
Produkcija: Paolo Tišljarić
Dizajn plakata: Andrija Mudnić
Maruzzella je kao more, kao nebo. Otrovala je svojim slatkim usnama svakog muškarca koji ju je ljubio. Ukratko posebna djevojka. Je li ova predstava posebna? Je. Bavi li se posebnim ljudima? Ne. Bavi se baš onim običnim, dosadnim, slabim ljudima koji, gotovo arhetipski, nalikuju na svakoga od nas. Ljudima tako divnim, tako bljutavim, obožavanim, opisivanim, upropaštenim od praznih umova filozofa i najboljih kistova Van Gogha. Jer Anjina malaksavost, Jurina ravnodušnost, Romanova opsesija i Nikina melankolija tjeraju gotova svakoga da se pita, jesam li ja takav? Jesam. Želim li to priznati? Ne.
ONA I ON (Skica sjene jednog odnosa)
Režija: Lovro Krsnik
Igraju: Romano Nikolić i Tihana Lazović
Dramaturgija: Kristina Gavran
Kostimi: Ana Trišler(TTF)
Scenografija: Lovro Krsnik
Svjetlo: Vesna Kolarec
Produkcija: Nina Križan
Glazba: Sandra Bastašić
Dizajn plakata: Martina Jukić
U ciklusu dana i noći kada um više ne razaznaje prijelaze, riječi izgube smisao, namjere se pogrešno shvate, strasti krivo usmjere, dodiri postanu iznimka, a inspiracija u oku stranca jedina utjeha, tada nastaje...
OKO STOLA
Mentor: Velibor Jelčić
Asistent: Marko Makovičić
Igraju: Sanja Drakulić, Marija Šegvić, Anja Đurinović, Rade Radolović, Ivan Bošnjak
Produkcija: Luka Jerković
Dizajn plakata: Mihovil Vargović
Postoji li rješenje za neki problem? Koje i kakvo je rješenje ispravno? Donosi li rješenje zaista rješenje ili samo stvara novu situaciju s novim elementima problema? Je li moguće postići kompromis? Je li kompromis uopće rješenje? Kako istovremeno biti odgovoran prema sebi a i prema drugima? Što učiniti kad smo se doveli ili kad su nas doveli u bezizlaznu situaciju? To su neka od pitanja kojima smo se bavili kroz odnose u društvu, prijateljstvu, obitelji, ljubavnom odnosu.
ZAGREBAČKI PENTAGRAM
Autori: Filip Šovagović / Igor Rajki / Nina Mitrović / Damir Karakaš / Ivan Vidić
Mentor: Želimir Mesarić
Asistent: Zlatko Ožbolt
Igraju: Dado Ćosić, Vera Ana Goldstein, Ivan Magud, Ana-Marija Percaić, Anđela Ramljak, Filip Riđički, Mia Anočić Valentić (g.k.), Tibor Knežević (g.k.)
Oblikovanje svjetla: Marino Frankola
Kostimografija: Paola Rilović, Linda Bilan, Dora Novak, Vesna Marinković, Ana Trišler
Suradnik: Ivan Planinić
Dizajn plakata: Sandro Dujmović
Zahvala: Vera Kodžić
Kako su studenti u dvadesetak riječi opisali Zagrebački pentagram:
Studentica 1: Eksplicitnost diverzija seksualnost transformacije Zagreb ista suština-drugačija forma dijalekt eksplicitnost implicitnost igra svakodnevnica sinteza odnosi život hemunge transferi mrak svjetlo/tama freud
Student 1: kušajte lavor zvuk friško zuri pjevanje park jato miris cigarete četiri sajam tišina oranice glavom urlik dijete eros pljačka senzacija
Studentica 2: Hrvatska egzistencija svakodnevica ideali mišovi pogureni (ili zgrbljeni) ljudi sex loša obuća mrzovolja isfrustriranost incest isus sperma obitelj bizarno tragikomično nastrano
Student 2: posesivnost tuga praznoća bijeg jad prošlost put bajka glad ludilo zapostavljenost vjera bijeg bezizlaznost bundeva bijeg noć nepoznato suze
Studentica 3: zagrebačkog ne znaju o pentagrama čemu ja pisci mislim ni da cjelini se radi tu u zapravo
Student 3: trenutno nije dostupan i o pozivu će biti obavješten sms porukom
Možda ćete vi biti rječitiji od nas kada pogledate našu predstavu. A možda ostanete bez teksta.
VLASTITA SOBA
Autorski tim: Morana Novosel, Mila Pavičević, Dinka Vuković, Marija Šegvić, Hrvojka Begović, Martina Granić
Igraju: Dinka Vuković, Marija Šegvić, Hrvojka Begović
Produkcija: Luka Jerković
Dizajn plakata: Martina Granić
Ručak je uputno započeti s ribom, listom posluženim u dubokoj posudi preliven ogrtačem najbjeljeg umaka, tu i tamo posutog suhim začinskim biljem s krumpirima tankim poput novčića, ali mekšim, s prokulicama u pupoljcima poput ružinih, ali mirisnijim. Na kraju se na osladite sa slatkim pudingom ne pazeći naravno na sezonu koja se prijeteći približava. Jedite sporo, uživajući. I tako dok se malo-pomalo, negdje na polovici kralježnice tamo gdje je sjedište duše, ne bi upalilo ne ono malo električno svjetlo što se pojavi i nestane s naših usana, već onaj dublji, tananiji podzemni sjaj, žuti plamen razumne razmjene misli. Nema potrebe da žurimo. Nema potrebe da žurimo.