Program 8. KRADU

Saznajte nešto više o tome kako to studenti ADU drame i što su sve pripremili za ovogodišnju Kazališnu reviju.

  

Prošli smo vam tjedan najavili osmu Kazališnu reviju Akademije dramske umjetnosti a sada vam donosimo nešto više o samom programu.

Očekuje vas deset predstava, od toga šest premijernih izvedbi i četiri glumačka ispita. Od popratnih programa tu su predavanje o dokumentarnom kazalištu, prezentacija Ogranka mladih HDDU, okrugli stol o  prikazanim predstavama, izložba kazališnih plakata i kathakali čajanka.

Ulaz na sve predstave i popratne sadržaje je besplatan.

 

KAKO LJUBE BLUDNICE

Prema motivima iz romana Honoréa de Balzaca „Sjaj i bjeda kurtizana“

Režija i scenografija: Paolo Tišljarić

Dirigent: Filip Šljivac

Dramaturgija: Dina Vukelić

Kostimografija: Ana Trišler

Scenski pokret: Anja Đurinović

Oblikovanje svjetla: Marino Frankola

Produkcija: Ana Sikavica

Dizajn plakata: Marina Stančev

Hvala Lei Anastaziji Fleger, Marini Pejnović i Petri Jagušić

Izvode: Mateo Videk, Ana Marija Žužul, Domagoj Janković, Filip Vidović, Nikola Baće, Ana Vučak, Tihana Lazović, Mia Anočić Valentić, Dajana Čuljak, Martina Čvek, Karlo Mrkša, Adrian Pezdirc, Ivan Magud

Orkestar: Mislav Salopek, Lana Adamović, Luka Iverac, Matej Milošev, Tihomir Hojsak, Siniša Dorontić, Filip Šljivac

Predstava "Kako ljube bludnice?", nastala prema motivima iz romana "Sjaj i bijeda kurtizana" Honorea de Balzaca, vodi nas u parišku Operu s početka 19. stoljeća, koja je središnje mjesto okupljanja isprazne društvene elite zabavljene komentiranjem tuđih nesretnih sudbina. Skrivajući se u lažnom sjaju svojih privilegiranih položaja, cinični pripadnici visokoga društva zaokupljeni su slučajem neprihvatljive ljubavne veze između bivše kurtizane Estere i poželjnoga pripadnika elite, mladoga pjesnika i kicoša, Luciena de Rubemprea. Sebični interesi pojedinaca, zavist i društvena osuda prošlosti kurtizane postavljaju prepreke na putu ostvarenja fatalne ljubavi. "Bludnice" okupljaju na glavnome poprištu društvenih zbivanja poznate Balzacove predstavnike francuskog društva uz koje spoznajemo ispraznost lažnih vrijednosti njihova svijeta koje su i danas prisutne u nekom drugom obliku. Uz glazbene brojeve u izvedbi studenata Muzičke akademije oživljava se ugođaj pariške Opere i Balzacova vremena.

 

I ŽIVJELI SU SRETNO...?

Autor: Nina Horvat

Režija: Frana Marija Vranković

Igraju: Ivan Bošnjak, Ivan Magud, Adrian Pezdirc, Filip Vidović

Produkcija: Luka Jerković

Dizajn plakata: Iva Hrvatin i Marija Gašparović

'I živjeli su sretno...?' kroz jednosatno čavrljanje četiri princa bez bijelog konja koji žive u modernom svijetu dekonstruira bajku i sretne završetke. U vremenu u kojem se gotovo sve svodi na izgled i novac, Trnoružičin princ i dalje vjeruje u ljubav i misli da će nakon 'uzimam' sve biti savršeno. Za manje od 24 sata ženi se Trnoružicom, no ostali mu prinčevi pokušavaju objasniti da ništa nije onako kako se čini - nek' bježi dok još može jer nema pojma što ga čeka... 

 

IGRA

Autor: Kristina Gavran

Režija: Marina Pejnović

Igraju: Dajana Čuljak, Irena Tereza Prpić, Filip Vidović, Matija Čigir

Kostimografija: Ana Trišler

Scenografija: Paolo Tišljarić

Produkcija: Mario Gigović

Oblikovanje svjetla: Vesna Kolarec, Marino Frankola

Dizajn plakata: Tomislav Šestak

......Neki... joga.... oni.... mi... istina.... ti.... ja..... nekoć....... Europa..................................................................................... danas..... manipulacija........ Berlin.......  jučer.... davno.... potreba.... sutra....... negdje.... nigdje..... tamo............ princip.... ovdje.... bitno.... Pariz....... šute..... nebitno..... ucjena.... kad..... emocija....... ali... ili.... agresija.... ljubav..... sreća..... tuga.... unutarni..... nesreća... van.... Zagreb...................................................................... Split............. poljubac... sve.... ništa.... uvijek.... zašto............ Sofija.................................................... zagrljaj... priča........... tako.... onako...... vlak.. istina.... nešto... Ljubljana...... zašto... ide... dolazi... odlazi.... nijedošao... grad.... gledaju..... laž.... Barcelona...............igra

 

KAOS U KULISAMA

Autor: Michael Frayn

Mentor: Borna Baletić

Asistentica: Marija Škaričić

Igraju: Tihana Lazović, Tibor Knežević, Ivan Grčić, Lukrecija Tudor, Hrvojka Begović, Adrian Pezdirc, Ivan Ožegović, Jure Radnić (g.k.), Anja Matković (g.k.)

Asistentica režije: Lea Anastazija Fleger

Producenti: Tena Gojić i Mario Gigović

Oblikovanje svjetla: Luka Matić i Bojan Mrđenović

Dizajn plakata: Daria Martinović i Mada Turčinović

Hvala profesoru Tomislavu Rališu

Oduvijek ste se pitali što se događa iza kulisa kazališne predstave koju gledate? Kakvi su glumci dok su s druge strane pozornice? Jesu li njihovi odnosi onakvima kao što se čine? Što je ustvari redatelj htio reći? Kako ustvari izgleda predstava koju gledamo?
Odgovor na sva ova pitanja donosi glumačka klasa Borne Baletića i Marije Škaričić u urenebesnom komadu Kaos u kulisama, britanskog autora Michaela Frayna. Suvremen kazališni komad u kombinaciji s izvrsnom glumom studenata treće i četvrte godine studija glume na pozornicu Akademije unose još neviđenu kazališnu prirodnost, u kulise kaos, a u publiku - salve smijeha i oduševljenja.

 

INTERES PREMA SUROVOME ŽIVOTU NESTAO JE POPUT DIMA

Režija, scenografija i izbor glazbe: Paolo Tišljarić

Dramaturgija: Valentina Galijatović

Kostimi: Ana Trišler

Scenski pokret: Anja Đurinović

Oblikovanje svjetla: Vesna Kolarec

Produkcija: Ana Sikavica

Dizajn plakata: Vanessa Šerka

Igraju: Hrvojka Begović, Irena Tereza Prpić, Nikola Baće, Luka Bulović, Branka Matić

Hvala Lei Anastaziji Fleger, Marini Pejnović i Loreni Vlahovski

Ime i prezime: Daniil Harms
Uzrok smrti: glad
Uzrok uzroka smrti: antisovjetsko djelovanje
Mjesto i vrijeme smrti: zatvorska ćelija, Lenjingradu, 2.2.1942.

Prizori na koje je podijeljena predstava ocrtavaju različite dijelove osobnosti ovog ruskog avangardnog književnika. Svaki zasebno tek je jedan komadić koji dobiva svoju zaokruženost početkom posljednjeg prizor. Početkom kraja,vjerojatno bi i Harms rekao; on koji je na naizgled naivan i dječji način povezivao apsurd života i smrti u jednu neraskidivu-istovremeno mračnu i duhovitu- cjelinu.
Isprepliću se likovi iz njegovih priča s dnevničkim zapisima.
Sve postaje Harms: Harms kao lik/ovi, Harms kao pisac, Harms kao pobunjenik perom protiv staljinističkog režima.

 

ŠTO SE DOGODILO

Autor: Gertrude Stein

Režija: Dino Pešut

Dramaturgija: Ana Grlić

Prijevod: Ana Grlić

Asistent režije: Paolo Tišljarić

Igraju: Dinka Vuković, Slaven Španović, Marija A. Šegvić, Adrian Pezdirc, Hrvojka Begović, Sanja Drakulić, Ana Mihelić

Produkcija: Hana Hribar

Glazbenik: Vid Hribar

Dizajn projekcija: Judita Gamulin

Dizajn plakata: Karla Paliska

Unatoč tome što smo mladi, ružni i siromašni, nismo si propucali mozak.

Što se dogodilo?

I što se dogodilo pederima, kurvama, hipsterima i luzerima?

Kolaž slika s facebooka obično upućuje da smo se bolje zabavili nego što doista jesmo. Usprkos tome što nas sustav čini postotkom nezaposlenosti, ne pušimo kurac.

Random quote : Lacan  Random quote: Derrida   Random quote: Žižek

Anticipacije izgubljene mladosto za savršenim centralnim stolom.

Cepaj, samo cepaj!

 

MARUZZELLA

Mentor: Velibor Jelčić

Asistent: Marko Makovičić

Asistent (student kazališne režije): Paolo Tišljarić

Igraju: Romano Nikolić, Jure Radnić, Nika Burđelez, Anja Matković, Anja Đurinović

Produkcija: Paolo Tišljarić

Dizajn plakata: Andrija Mudnić

Maruzzella je kao more, kao nebo. Otrovala je svojim slatkim usnama svakog muškarca koji ju je ljubio. Ukratko posebna djevojka. Je li ova predstava posebna? Je. Bavi li se posebnim ljudima? Ne. Bavi se baš onim običnim, dosadnim, slabim ljudima koji, gotovo arhetipski, nalikuju na svakoga od nas. Ljudima tako divnim, tako bljutavim, obožavanim, opisivanim, upropaštenim od praznih umova filozofa i najboljih kistova Van Gogha. Jer Anjina malaksavost, Jurina ravnodušnost, Romanova opsesija i Nikina melankolija tjeraju gotova svakoga da se pita, jesam li ja takav? Jesam. Želim li to priznati? Ne.

 

ONA I ON  (Skica sjene jednog odnosa)

Režija: Lovro Krsnik

Igraju: Romano Nikolić i Tihana Lazović

Dramaturgija: Kristina Gavran

Kostimi: Ana Trišler(TTF)

Scenografija: Lovro Krsnik

Svjetlo: Vesna Kolarec

Produkcija: Nina Križan

Glazba: Sandra Bastašić

Dizajn plakata: Martina Jukić

U ciklusu dana i noći kada um više ne razaznaje prijelaze, riječi izgube smisao, namjere se pogrešno shvate, strasti krivo usmjere, dodiri postanu iznimka, a inspiracija u oku stranca jedina utjeha, tada nastaje...

 

OKO STOLA

Mentor: Velibor Jelčić

Asistent: Marko Makovičić

Igraju: Sanja Drakulić, Marija Šegvić, Anja Đurinović, Rade Radolović, Ivan Bošnjak

Produkcija: Luka Jerković

Dizajn plakata: Mihovil Vargović

Postoji li rješenje za neki problem? Koje i kakvo je rješenje ispravno? Donosi li rješenje zaista rješenje ili samo stvara novu situaciju s novim elementima problema? Je li moguće postići kompromis? Je li kompromis uopće rješenje? Kako istovremeno biti odgovoran prema sebi a i prema drugima? Što učiniti kad smo se doveli ili kad su nas doveli u bezizlaznu situaciju? To su neka od pitanja kojima smo se bavili kroz odnose u društvu, prijateljstvu, obitelji, ljubavnom odnosu.

 

ZAGREBAČKI PENTAGRAM

Autori: Filip Šovagović / Igor Rajki / Nina Mitrović / Damir Karakaš / Ivan Vidić

Mentor: Želimir Mesarić

Asistent: Zlatko Ožbolt

Igraju: Dado Ćosić, Vera Ana Goldstein, Ivan Magud, Ana-Marija Percaić, Anđela Ramljak, Filip Riđički, Mia Anočić Valentić (g.k.), Tibor Knežević (g.k.)

Oblikovanje svjetla:  Marino Frankola

Kostimografija: Paola Rilović, Linda Bilan, Dora Novak, Vesna Marinković, Ana Trišler

Suradnik: Ivan Planinić

Dizajn plakata: Sandro Dujmović

Zahvala: Vera Kodžić

Kako su studenti u dvadesetak riječi opisali Zagrebački pentagram:

Studentica 1: Eksplicitnost diverzija seksualnost transformacije Zagreb ista suština-drugačija forma dijalekt eksplicitnost implicitnost igra svakodnevnica sinteza odnosi život hemunge transferi mrak svjetlo/tama freud 

Student 1: kušajte lavor zvuk friško zuri pjevanje park jato miris cigarete četiri sajam tišina oranice glavom urlik dijete eros pljačka senzacija

Studentica 2: Hrvatska egzistencija svakodnevica ideali mišovi pogureni (ili zgrbljeni) ljudi sex loša obuća mrzovolja isfrustriranost incest isus sperma obitelj bizarno tragikomično nastrano

Student 2: posesivnost  tuga praznoća bijeg jad prošlost  put bajka glad ludilo zapostavljenost vjera bijeg bezizlaznost bundeva bijeg noć nepoznato suze

Studentica 3: zagrebačkog ne znaju o pentagrama čemu ja pisci mislim ni da cjelini se radi tu u zapravo

Student 3: trenutno nije dostupan i o pozivu će biti obavješten sms porukom

Možda ćete vi biti rječitiji od nas kada pogledate našu predstavu. A možda ostanete bez teksta.

 

 VLASTITA SOBA

Autorski tim: Morana Novosel, Mila Pavičević, Dinka Vuković, Marija Šegvić, Hrvojka Begović, Martina Granić

Igraju: Dinka Vuković, Marija Šegvić, Hrvojka Begović

Produkcija: Luka Jerković

Dizajn plakata: Martina Granić

Ručak je uputno započeti s ribom, listom posluženim u dubokoj posudi preliven ogrtačem najbjeljeg umaka, tu i tamo posutog suhim začinskim biljem s krumpirima tankim poput novčića, ali mekšim, s prokulicama u pupoljcima poput ružinih, ali mirisnijim. Na kraju se na osladite sa slatkim pudingom ne pazeći naravno na sezonu koja se prijeteći približava. Jedite sporo, uživajući. I tako dok se malo-pomalo, negdje na polovici kralježnice tamo gdje je sjedište duše, ne bi upalilo ne ono malo električno svjetlo što se pojavi i nestane s naših usana, već onaj dublji, tananiji podzemni sjaj, žuti plamen razumne razmjene misli. Nema potrebe da žurimo. Nema potrebe da žurimo.

Sviđa vam se ovaj tekst?
Pomognite nam da ih objavimo još i ostanemo neovisni o oglašivačima i politici:
pretplatite se na Teatar.hr ili platite članak SMS porukom.