Naslovnica > VIJESTI > CROSSOVER > Prehrambeno-performativni marketing

Prehrambeno-performativni marketing

Kad fancy restoranu u New Yorku ponestane publiciteta, ne zove upomoć Davora Butkovića, nego - Marinu Abramović.
Share on facebook
Share on twitter

U njujorškom restoranu Park Avenue sve je - koncept.

Sam restoran četiri puta godišnje mijenja ime u skladu s godišnjim dobima, pa se trenutno (i sve do ožujka) zove - Park Avenue Winter. U ožujku će pak u samo 48 sati posve promijeniti unutrašnje uređenje, menu i vinsku kartu, i za svaku od tih promjena angažirati tim vrhunskih stručnjaka, a sve ne bi li iduća tri mjeseca svoju klijentelu dočekivao kao Park Avenue Spring.

No, iako si je takvim pristupom poslu već priskrbio popriličnu količinu publiciteta,  te iako za njujorške prilike uopće nije naročito skup (deserti po cijeni od 15 do 20$ ili hamburger za 21$), Park Avenue ne može 'spavati na lovorikama'

Zato je uprava restorana nedavno angažirala producentsku kuću Creative Time, specijaliziranu za art-evente u javnim prostorima, a ne bi li ista osmislila razlog zbog kojeg će Park Avenue opet dospjeti u medije.

Rečeno - učinjeno.

Creative Time angažirao je četvero vrhunskih umjetnika današnjice -  bračni par Janine Antoni i Paula Ramírez Jonasa, Michaela Rakowitza i - Marinu Abramović, da svaki u svom godišnjem dobu, zajedno sa osobljem restorana osmisle jedno jelo, ali i osebujan način njegove konzumacije.

'Čast' da otvore taj performativno-prehrambeni niz dobili su Marina Abramović i aktualni glavni chef Kevin Lasko, a rezultat je 'višeosjetilna kulinarska intervencija' nazvana Volcano Flambé, koja stoji koliko i ulaznica na nedavnu umjetničinu restropektivu u MoMa-i - 20$.

'Višeosjetilna kulinarska intervencija' u prijevodu znači da vas, nakon što naručite rečeni flambirani vulkan, osoblje prvo obuče u bijeli laboratorijski ogrtač, a onda vas posjedne pred drvenu kutiju u kojoj se nalazi mp3 player sa slušalicama. Potom ćete biti zamoljeni da uključite player i slijedite upute koje će vam kroz slušalice u uši šaptati mazni glas same Marine Abramović. Jedna od prvih stvari koje ćete nakon toga čuti biti će uputa da zatvorite oči, a onda ćete odjednom namirisati paljevinu i pred očima osjetiti snažnu toplinu - jer je osoblje restorana u međuvremenu pred vas  iznijelo i flamiralo već spomenuti desert.

Volcano Flambé je zapravo apgrejdana verzija flambiranog sladoleda, poslužena na biskvitu od badema, sa pjenom od banane i listićima - zlata, a nakon što istu konzumirate na odlasku ćete dobiti i posebnu knjižicu nazvanu Spirit Recipes, a koja između inih recepturu pića za 'pomrčine sunca'. Ono se pak sastoji od tri čaše vode u kojima se tri dana natapao rubin (!), a sve garnirano - šipkom.

O tome što će i kako smisliti preostala tri umjetnika ne bi li nadmašili Marinin vulkan, više u idućim nastavcime ove priče, a ukoliko smo vam u međuvremenu otvorili apetit - svoje mjesto u Park Avenue Winter rezervirati možete ovdje.

ZAŠTIĆENI SADRŽAJ

Zanima vas cijeli tekst?

Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter
POVEZANE VIJESTI