Moje dijete

GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
NAZIV IZVORNIKA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Britanski dramatičar Mike Bartlett pozabavio se problemom očajem izazvanog nasilja u jednoj disfunkcionalnoj razorenoj obitelji, a kakvo je razrješenje, otkriti možete na Splitskom ljetu.

Warning: Attempt to read property "post_parent" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 558

Warning: Attempt to read property "post_content" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 563
autorski tim funkcija
Mike Bartlettautor teksta
Mark Anton Gančevićinspicijent
Zoran Mihanovićoblikovatelj svjetla
Jagoda Granićlektor
Lina Vengoecheascenograf
Lina Vengoecheaasistent redatelja
Lina Vengoecheaodabir glazbe
Nenni Delmestreredatelj
Danica Dedijerkostimograf
Belmondo Milišaprevoditelj

Nakon dana provedenog s ocem, Dijete se vrati kući s modricom na ruci. Njegova majka, koja s bivšim suprugom nije ostala baš u najboljim odnosima nakon razvoda, odluči zabraniti Muškarcu da viđa Dijete. Muškarac pokušava doprijeti do njenog razuma, vrši pritisak preko bivše punice, koja je potpuno ovisna o Ženi jer se više ne može brinuti sama za sebe, no ne uspijeva, te u trenutku očaja, otme sina i odvede ga u Škotsku. Ženin novi suprug, Karl, otkrije gdje se skrivaju, i situaciju razriješi šakama...

Drama Mikea Bartletta, mladog britanskog dramatičara, bavi se problemom i manifestacijama različitih vrsta nasilja koja se pojavljuju u priči o jednoj razorenoj obitelji: fizičkog nasilja, koje zastupa Karl, drugi suprug, a donekle i Muškarac, verbalnog, koje Žena vrši nad svojom nemoćnom majkom, emocionalnih ucjena, koje Starica upućuje Ženi, te posvemašnje nezainteresiranosti Djeteta za bilo kakav odnos s ocem... Unutar mreže tih emocionalno nabijenih odnosa, pojavljuju se još neki likovi, kao promatrači i svjedoci nemoći koja kulminira bijesom, između ostalog i Muškarčevi roditelji, kao čvrsta točka, neka vrsta moralne vertikale koju Muškarac čitavog života pokušava održati, no unatoč tome, određen situacijom koja mu se čini bezizlazna, ispada prvo gubitnik, a zatim i nasilnik.

Mike Bartlett ovu je dramu, koja mu je ujedno i prvi cjelovečernji izvedeni tekst, napisao kao artist-in-residence u londonskom Royal Court Theatreu, te je njime zaradio i Olivier nominaciju za najbolji tekst 2008. Predstava je ostala poznata i po scenografskom rješenju, koje je uključivalo pretvaranje scene Royal Courta u vagon podzemne željeznice. Nakon toga, izvedene su mu još dvije drame: Artefacts, u Bush Theatreu (2008.), te Love Contract, ponovno u Royal Courtu (također 2008.).

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE