Predstava se sastoji od dvije koreografije od kojih prvu, Dogma, potpisuje ravnatelj Baleta HNK Rijeka, Balázs Baranyai.
Službena najava za nju glasi ovako:
Apstraktni balet podrazumijeva izvedbu neopterećenu pričom i slobodnu od konkretnog odnosno konačnog značenja. S druge strane, jedno od izvornih značenja grčke riječi dogma, uz odluku i dekret, jest i mišljenje ili pogled (tj. ono što smatramo istinitim). Naša predstava bavit će se upravo time – rasponima značenja pojma dogma, ali i rasponima baletnog i plesnog pokreta između apstrakcije i konkretnosti. Korištenjem suvremene tehnologije video-mapiranja, koja daje potpuno novu, često neshvatljivu i čudesnu dimenziju plesnoj umjetnosti, poticat ćemo na različite poglede i interpretacije pokreta te pokušati stopiti moguće s nemogućim – pokret koji je apstraktan s pokretom koji za svakog gledatelja nosi neko jasno značenje i osobni smisao."
Druga je koreografija djelo gosta iz Francuske, specijaliziranog za jazz tehniku, Raze Hammada. On je nadahnuće pronašao Schachnovelle (Šah noveli) Stefana Zweiga iz 1942., priči o izolaciji i bijegu iz ludila u genijalnost zahvaljujući maloj knjižici o vrhunskim partijama šaha, pa je taj dio predstve naslovljen Šah-mat.