Pavla Pećušak, Ksenija Krutova, Simona Unterajter, članice baletnog ansambla HNK u Zagrebu već su se predstavile kao koreografkinje unutar projekta Koreolabos.
U sezoni 2014/2015 njihova im matična kuća povjerava i priliku da zajedničkim snagama prirede cjelovečernju predstavu.
Simona Unterajter u svojoj plesnoj predstavi Dracula na suvremenu glazbu Georgea Baldovina bavit će se starom, ali vrlo modernom i uvijek zastrašujućom temom o transilvanijskom grofu Vladu Tepešu, poznatijem pod imenom Dracula. Mada kao rođena Rumunjka tu priču poznaje od najranijeg djetinjstva, ona je stalno intrigira. Dracula je vampir, čudovište željno ljudske krvi o kojemu su napisane mnoge knjige i snimljen velik broj filmova. Tom zlu suprotstavit će se poluvampir Drade, u kojemu prevladava onaj bolji dio naslijeđen od ljudi koji posjeduje neodoljivu potrebu činiti dobro. Ispričana koreografskim jezikom s duhovitim preokretima i čudesnim događajima ova vampirska priča ne želi samo zabaviti, nego i potaknuti na razmišljanje o međusobnim odnosima te granicama dobra i zla.
Pavla Pećušak kreirat će predstavu pod radnim naslovom Budoir, na glazbu različitih baroknih skladatelja uz dogradnju suvremene glazbe Georgea Baldovina, također člana zagrebačkog baletnog ansambla. Nadahnuće nalazi u prošlosti, u tipično ženskom prostoru, koji je u neka davna i sporija vremena, elegantno uređen, smješten uz spavaonicu bio namijenjen tipično ženskim aktivnostima. Svijet koji autorica želi istražiti apstraktnim koreografskim stilom, kombinirajući klasičnu plesnu tehniku i suvremeni plesni vorabular, donosi pomalo čeznutljivo razmišljanje o prošlim vremenima u kojima je, daleko od očiju nepoželjnih bilo vremena za ljubav, druženje, dokolicu, ćaskanje, presvlačenje, uljepšavanje, sanjarenje, razmišljanje, vođenje dnevnika, pisanje poezije, sreću, veselje ali i tugu.
Za koreografsku jednočinku One Crazy Night Ksenija Durán Krutova inspiraciju je pronašla u glazbi jazza i swinga koju će nadopuniti glazbeni spojevi Georgea Baldovina. Glazbom i temom želi se vratiti u 1960-te kada se živjelo manje otuđeno, manje opterećeno i manje prestrašeno, a glazba bila vedrija, ljudi se voljeli družiti, zabavljati i plesati. Lud noćni provod bit će prikazan pokretom sa starih plesnjaka, upotpunjenim vrlo modernim koreografskim rukopisom.